top of page

#6 להאיר באור הייחודי שלי


לכל אחד יש דרך משלו להאיר את העולם. תשאלו את עצמכם – מה התרומה הייחודית שלי? מהו האור שנובע מתוכי ויכול להאיר את כולם? מהו הדבר שמניע אותי, שגורם לי לקום בחיוך בבוקר? מהו הניצוץ הזה, פתית השלג שהוא אני?

(ותודה לטל אנגלר ממכון אדלר על הביטוי הכל כך ציורי ונפלא הזה).

"האור נמצא בתוכי" אינו סתם מושג שחוק מתוך מודעת פרסומת, אם רק ניתן לו משמעות. כל אחד מאיתנו זכאי לכך שהאור שבו יזהר ויאיר את העולם. כשהאחרים יכירו באור שלנו ויהדהדו לנו על כך, במקום לבטל את מילותיהם המפרגנות במחי יד, נאמץ את זה לעצמנו ונכיר בייחודיות שלנו. הליכה בעקבות האור הזה היא הגשמת הייעוד שלנו. כדי לאפשר לעצמנו להמשיך להאיר באורנו הייחודי, עלינו לעשות הכל כדי להבריק את הנורה שבה האור הזה שוכן. קודם כל להכיר באור הזה, ואחר כך לטפח אותו ולהשקיע בו, כך שיהפוך מנר קטן לאור גדול. כשאנחנו מקיפים את עצמנו באנשים ביקורתיים שרואים רק את השלילי, האור שלנו עלול לדעוך ולהתעמעם. חשוב שתמיד יהיו לצדנו אנשים המכירים באור שלנו ומזכירים לנו אותו כשאנחנו נוטים לשכוח.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page